Az okos energia

Prémium szolgáltatáscsomag

Mit kapok ettől a szolgáltatástól?
Mi nem tartozik a szolgáltatás kereteibe?
Milyen extra költségeim lehetnek a készülékem meghibásodásakor?
Mennyibe kerül ez a szolgáltatás, hogyan tudom fizetni?
Hogyan kérhetnék árajánlatot?
 
Mit kapok ettől a szolgáltatástól?

A szolgáltatás keretében egy határozatlan idejű karbantartási szerződést kötünk ügyfeleinkkel, melyben vállaljuk:
  • Gázkészülékének karbantartását, tisztítását, beállítását évente egyszer, díjmentesen.
  • 3 lehetséges időpontot ajánlunk fel a fűtésszezonon kívül (április eleje és augusztus vége között), hogy az előre egyeztetett időben elvégezhessük gázkészüléke éves karbantartását.
  • Váratlan meghibásodás esetén az év bármely időpontjában a bejelentéstől számított 24 órán belül megkezdjük a készülék javítását.
  • Meghibásodás esetén évente egyszer, 20 000 Ft összegig mi álljuk a javítás és a kiszállás költségeit, és csak az ezen felül eső javítási-, és anyagköltséget számoljuk fel.
  • Egyszerű, QR-kódos, online hibabejelentési rendszert biztosítunk minden szerződött ügyfelünk részére.
  • Új készülék üzembe helyezésekor lehetőséget biztosítunk kiterjesztett garanciaszerződésre, illetve rendszergarancia szerződésre is, mely a rendszerhez tartozó egyéb berendezésekre is kiterjed. Ebben az esetben készüléke karbantartása és javítása 8 éves koráig garanciális és teljesen díjmentes. 

       Mi nem tartozik a szolgáltatás kereteibe?

  • Ha a hibaelhárításkor munkatársaink megállapítják, hogy a fűtés vagy a melegvíz hiányát nem a szerződésben foglalt gázkészülék meghibásodása okozta (pl.: szobatermosztát, külső keringetűszivattyú problémája), abban az esetben a javítás költségét külön tételként számoljuk fel.

       Milyen extra költségeim lehetnek a készülékem meghibásodásakor?

  • Ha a hibaelhárításkor munkatársaink megállapítják, hogy a fűtés vagy a melegvíz hiányát nem a szerződésben foglalt gázkészülék meghibásodása okozta (pl.: szobatermosztát, külső keringetűszivattyú problémája...stb.),  abban az esetben a javítás költségét külön tételként számoljuk fel.

       Mennyibe kerül ez a szolgáltatás, hogyan tudom fizetni?

  • A szolgáltatás fizetése havidíjas konstrukcióban történik, a karbantartási szerződés min. 1 évre szól, határozatlan ideig meghosszabbítható (automatikusan megújuló). 
  • A díjazás az Ön gázkészülékének típusától függ.


Kérjen tőlünk személyre szabott ajánlatot az alábbi rövid űrlap kitöltésével!