Az okos energia

Személyi és irodai asszisztens

Amiben számítunk Rád:

  • A vezető mindennapi munkájának támogatása;
  • Szerződések, árajánlatok, könyvelési anyagok előkészítése
  • Partnerekkel való kapcsolattartás: email-ben és telefonon keresztül;
  • Excel táblázatok kezelése, döntéselőkészítő anyagok összeállításának koordinálása
  • Általános asszisztensi és adminisztratív feladatok ellátása

Ami a sikeres együttműködéshez szükséges:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Pénzügyi és számviteli ismeretek
  • MS Office felhasználói szintű, magabiztos használata
  • Kiváló szervező készség
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség
  • Precizitás, pontosság
  • Rugalmasság

Amiben számíthatsz ránk:

  • Dinamikusan növekvő vállalat
  • Fiatalos környezet
  • Versenyképes bérezés
  • Fejlődési és karrier lehetőség

Jelentkezni az ugyfelszolgalat@lvsmart.hu email címen fényképes önéletrajzzal és a fizetési igény megjelölésével lehet.